Bestellen en retourneren

Hoe plaats ik een bestelling?

Bekijk de producten in onze winkel en klik op ‘Toevoegen aan winkelwagentje’ om een product te kopen. We vragen u een formaat schilderij te kiezen, en aan te geven of u hier een lijst bij wenst.

Moet ik een account aanmaken om een bestelling te plaatsen?

Een account aanmaken is niet nodig, u kunt een gast account gebruiken om een bestelling te plaatsen. Vul uw persoonlijke gegevens in bij het betale, zodat wij weten waar het pakket naartoe gaat. We hebben hierbij ook uw telefoonnummer en email adres nodig, zodat de koeriersdienst u op de hoogte kan houden van de status van het pakket.

Met wie kan ik contact opnemen als ik een vraag heb?

Voor elke vraag kunt u per e-mail of telefoon contact met ons opnemen, kijk op onze contactpagina om te weten hoe u ons kunt bereiken. U bent welkom onze studio in Rotterdam te bezoeken als u in de buurt bent, stuur ons een berichtje om ons te laten weten wanneer u van plan bent ons te bezoeken.

Hoe kan ik mijn order of veranderen of annuleren?

Als u uw order wilt veranderen of annuleren, neemt u dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Zolang het pakket nog niet is verzonden, is het mogelijk de bestelling kosteloos te wijzigen of te annuleren.

Hoe kan ik een bestelling retourneren?

We willen dat u blij bent met uw kunstwerk, daarom bieden we een niet-goed-geld-terug garantie aan van 14 dagen. U krijgt het volledige aankoopbedrag terug; enkel voor de retourzending houden we een klein bedrag in (afhankelijk van formaat kunstwerk). U ontvangt van ons een retourlabel. Het enige dat u hoeft te doen, is het kunstwerk zorgvuldig in de originele verpakking te verpakken. Het is belangrijk dat u het kunstwerk op dezelfde manier verpakt zoals u het ontvangen heeft; dit om beschadigingen onderweg zoveel mogelijk te voorkomen. Zorg er dus voor dat u alle verpakkingsmaterialen bewaart totdat u zeker weet dat u het kunstwerk wilt behouden. Als u het kunstwerk wilt retourneren, neem dan contact op om de juiste acties te bespreken.

Verzend informatie

Welke verzendmethoden zijn beschikbaar?

roxier gebruikt alleen gerenommeerde koeriersdiensten (UPS, TNT, Fedex..). Afhankelijk van het formaat schilderij, kan de koerier variëren.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn pakket ontvang?

De orders worden opgehaald bij de roxier studio in Rotterdam. We verzenden de order binnen 5 werkdagen. Het duurt doorgaans 2-3 dagen om te arriveren, afhankelijk van de bestemming: Benelux is 2 dagen, Europa is 2 dagen, rest van de wereld 3-4 dagen. Als u haast heeft, neemt u dan contact op. We kunnen een express zending voor u boeken (tegen een extra betaling). 

Verschepen jullie internationaal?

We verzenden wereldwijd. Onze kunst is tot op heden al naar meer dan 50 landen verzonden. 

Welke kosten zijn er aan verzending gebonden?

De verzendkosten zijn afhankelijk van de bestemming, en worden automatisch gecalculeerd in de check out. Let op: internationale douanekosten zijn de verantwoordelijkheid van de koper.

Wat moet ik doen als een pakket beschadigd aankomt?

We verpakken het schilderij veilig in lagen bubbeltjesplastic en een verstevigde kartonnen doos. De limited editions worden verzonden in een stevige tube. Als u in het onwaarschijnlijke geval merkt dat het pakket bij aflevering is beschadigd, kunt u de zending weigeren of kunt u ervoor zorgen dat het leveringsbedrijf de tracking als ontvangen beschadigt, onder voorbehoud van verdere inspectie. Dien de claim alstublieft onmiddellijk in. U moet ook alle dozen en verpakkingsmateriaal bewaren. Maak foto’s van het pakket en stuur ze naar roxier met de info van uw acties erop.

 

Hoe zie ik waar mijn pakket zich bevindt?

U ontvangt een link met een track&trace code van ons. Hiermee kunt u zien waar uw pakket zich bevindt. We versturen wekelijks pakketten, doorgaans ontvangt u uw kunstwerk in dezelfde week. 

Betalingsinformatie

Welke betaal methoden worden geaccepteerd?

We bieden beveiligde betaling aan via PayPal, iDeal, Bancontact, SOFORT. We accepteren ook credit cards (Visa, Mastercard, American Express) en rechtstreekse overboeking. Houd er rekening mee dat bij rechtstreekse overboeking, de verzending wordt voorbereid zodra de betaling is ontvangen.

Is kopen van kunst online veilig?

We gebruiken een gecertificeerde betalingsservice (Mollie – www.mollie.com) voor veilige betalingen. We slaan geen betalingsgegevens op, ze worden alleen bewaard als het verwerkingsbedrijf dit vereist om de goedkeuring van de transactie door de klant aan te tonen.